loading...

۩ درگاه مرکزی ۩

بيانات در دیدار جوانان استان خراسان شمالى‌1391/07/23ما از علم ترويج ميكنيم، از صنعت ترويج ميكنيم، از اختراع و نوآورى ترويج ميكنيم، هر مبتكرى و هر ابتكارى را با احترامِ تمام بر روى چشم مينشانيم -

امنیت ملی - قسمت یازدهم

m2a2.ir بازدید : 251 : نظرات (0)

بيانات در دیدار جوانان استان خراسان شمالى‌1391/07/23
ما از علم ترويج ميكنيم، از صنعت ترويج ميكنيم، از اختراع و نوآورى ترويج ميكنيم، هر مبتكرى و هر ابتكارى را با احترامِ تمام بر روى چشم مينشانيم - اين به جاى خود محفوظ - اما همان طور كه گفتيم، اصل قضيه جاى ديگر است؛ اصل قضيه، درست كردن سبك زندگى است، رفتار اجتماعى است، اخلاق عمومى است، فرهنگ زندگى است. بايد در اين بخش، ما پيش برويم؛ بايد تلاش كنيم. تمدن نوين اسلامى كه ما مدعى‌اش هستيم و دنبالش هستيم و انقلاب اسلامى ميخواهد آن را به وجود بياورد، بدون اين بخش تحقق پيدا نخواهد كرد. اگر آن تمدن به وجود آمد، آن وقت ملت ايران در اوج عزت است؛ ثروت هم دنبالش هست، رفاه هم دنبالش هست، امنيت هم دنبالش هست، عزت بين‌المللى هم دنبالش هست؛ همه چيز با او خواهد بود، همراه با معنويت.



بيانات در اجتماع مردم شيروان‌1391/07/24
نظام جمهورى اسلامى به بركت ايمان شما مردم، به بركت بصيرتى كه به فضل الهى در ملت ما وجود دارد، توانسته است به كورى چشم دشمنان، يك كشور با ثبات و استقرار به وجود بياورد. خود آحاد ملت پشتوانه‌ى اين ثبات و استقرارى هستند كه در كشور وجود دارد؛ و البته متقابلاً بيشترين فايده‌ى اين ثبات و استقرارى كه در نظام سياسى كشور هست، متوجه و عايد خود مردم است. يك ملت اگر امنيت داشته باشند، ثبات سياسى داشته باشند، از آرامش دستگاه‌هاى حاكميت نظام برخوردار باشند، آن ملت فرصت پيدا خواهند كرد كه در ميدانهاى گوناگون، به مسابقه‌ى بزرگ بشرى وارد شوند و پيشتاز باشند. امنيت و آرامش براى يك كشور، جزو مهمترين خواسته‌ها و مفيدترين عوايد يك ملت است.
در قرآن كريم، خداى متعال در سوره‌ى فتح - كه فتح مسلمانان را براى پيغمبر و براى مردم، به صورت يك نعمت بزرگ معرفى ميكند - ميفرمايد: «فأنزل اللّه سكينته على رسوله و على المؤمنين و الزمهم كلمة التّقوى و كانوا احقّ بها و اهلها»؛(1) به عنوان يك نعمت بزرگ، نزول سكينه‌ى الهى را بر جامعه‌ى اسلامى ذكر ميكند. سكينه يعنى آرامش، يعنى اطمينان، يعنى آن طمأنينه‌اى كه وجود دارد. يك وقت در ميان يك ملتى تلاطم هست، آرامش وجود ندارد؛ همه نسبت به هم بدبين، همه نسبت به يكديگر ستيزه‌گر؛ دستگاه‌هاى حاكم در مقابل مردم، مردم در مقابل دستگاه‌هاى حاكم؛ يك چنين كشورى كه داراى امنيت نباشد، نميتواند نه در علم، نه در اقتصاد، نه در صنعت، نه در عزت ملى، خودش را به پيش و به جلو بكشد؛ اما وقتى استقرار و امنيت و آرامش در يك كشور بود، ملت فرصت پيدا ميكند كه آمادگى‌هاى خود را، استعدادهاى خود را بروز دهد؛ همچنان كه شما مى‌بينيد على‌رغم تهديدهاى دشمنان، تحريمهاى دشمنان، خباثتهاى دشمنان، ملت ايران و جوانان عزيز ما توانسته‌اند در ميدانهاى گوناگون، خود را نشان دهند؛ عظمت خود را، استعداد خود را، آمادگى خود را در زمينه‌هاى مختلف به رخ دنيا بكشند؛ اين به بركت ثبات است.
دشمنان ما بارها كوشش كردند كه با شيوه‌هاى گوناگون، اين ثبات سياسى را به هم بزنند. در اول انقلاب، با ايجاد درگيرى‌هاى قوميتى در شرق و غرب كشور، شمال و جنوب كشور، سعى كردند نگذارند انقلاب اسلامى به آرامش دست پيدا كند و كشور را از تلاطم انقلاب بيرون بياورد؛ اما موفق نشدند. بعد از آن سعى كردند با تهاجم يك همسايه‌ى ديوانه - صدام به معناى واقعى كلمه، يك انسان وحشى و ديوانه و افسارگسيخته و خطرناك بود - امنيت كشور را به هم بريزند؛ از داخل هم گروهكها كمكش كردند؛ همان گروهكهائى كه بعد هم به دامان خود او پناه بردند. ديديد آنچه كه آنها خواستند، صد و هشتاد درجه برخلاف ميل آنها تمام شد. جنگ تحميلى، حمله‌ى دشمن، نه فقط ثبات و استقرار كشور را به هم نزد، بلكه اتحاد ملت را بيشتر كرد.

با سلام درگاه مرکزی سازمان مردم نهاد عصردانایی و آگاهی(m2a2.ir) ویژه همکاران، همکاران ارشد، مدیران و مدیران ارشد این سازمان است و مخاطبان ، اعضا و اعضای ارشد باید به بخش مربوطه مراجعه نمایند.
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مهم ترین ملاک انتخاب دختران برجسته از نظر شما:
    خدمات درگاه مرکزی

    خدمات متنوع درگاه مرکزی در زیرپورتال های این سامانه



    http://adva.m2a2.ir

    برند ملی با طبقه بندی بین المللی عصردانایی و آگاهی


    http://shegeftisaz.m2a2.ir

    مرکز آموزش مجازی شگفتی ساز؛ آموزش در منزل


    http://farafarhang.m2a2.ir

    پایگاه خبری و ارائه تحلیل ها و اخبار فرهنگی اجتماعی


    http://arastoos.m2a2.ir

    سامانه رسمی شاگردان استاد محمد امین آراسته


    http://m2a2.ir

    مرکز کسب و کار آنلاین و رونق بخشی و کارآفرینی


    http://login.m2a2.ir

    میزکار مجازی و اتوماسیون اداری عصردانایی و اگاهی


    کدهای اختصاصی
    Instagram

    آموزش سریع و رایگان

    وبلاگ-کد لوگو و بنر

    ابزار وبلاگ

    تاییدیه کیفیت مدیریتی